MADE IT

Hemma från lilla uppkörningen, och jag klarade det! Vilken lättnad, var så himla nervös innan jag jag trodde jag skulle skaka framför ratten. Jag fick göra en inre säkerhetskontroll innan vi drog iväg (jag kom ihåg varenda grej, yes!!) och sedan blev det bland annat vändning från landsväg, parkering och massa högerregeln. Tror aldrig jag har kört så bra som jag gjorde idag, måste varit att jag var så rädd att göra fel haha. Det sägs ju att måttlig stress ökar prestationsförmågan? Det enda jag missade var att det blev grönt åt höger i ett trafikljus då jag satt och tänkte på dödavinkeln och speglarna. Ett litet tut bakom bilen och jag var var med i matchen igen. Skönt att man får vara mänsklig och att en sådan grej inte gör något.

Så nu är jag klar med alla moment på skolan, och uppkörning/skrivning är bokad. Laddad laddad! Och glad, för jag kan ju KÖRA BIL :D


Såhär glad är jag nu!

Kommentarer
Postat av: Peter Nilsson

Hejsan! Skulle du vilja skicka ett mail till mig på [email protected]? Undrade en sak.

2011-05-19 @ 11:57:37
Postat av: Elin

Bra gjort kära du! Visste väl att det skulle gå kanon :D gillar bilden btw ;)

2011-05-20 @ 01:45:56
URL: http://elinontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0