HIMLA FIN MÅNDAG


Hej på er. Hur har helgen varit? Min har varit både suverän och lite halvdan. Jobbade i lördags och spenaderade därför fredagskvällen ensam hemma och tråkade. Efter jobb på lördagen fick jag för mig att dra ut och kolla läget på stan med några kamrater, med halvdåligt resultat. Att krogen har blivit så himla tråkig nu i jämförelse med Statt! Trampade hem på min cykel vid ett-tiden och vaknade sedan upp pigg och obakis (halleluja för att dricka måttligt!) igår. Käkade pannkaksfrukost på balkongen och stekte någon timme i solskenet innan jag kilade till gymmet för ett gympass. Till kvällen träffade jag mitt fina gäng vänner och grillade. Åkte hem till Jocke efter det och sov där tills idag.

Och vilken dag det har varit idag! Underbart väder, svinvarmt och jag har njutit av den med bästa sällskapet. Ewis och jag gick nämligen runt på stan och shoppade present till Nattis som fyller år imorgon, och vi hann även med en glass i solen. "Hemlagad italiensk kulglass" som det så fint hette. Farligt gott! Finns på Hembagarns här i Lilla K-holm om ni har vägarna förbi. Väldigt värt.

Nu ska jag ta tag i disken, så vi hörs när vi hörs :) pusss

Jag och Ewisen, nyår 2009.

Kommentarer
Postat av: Simon

Fint ska det vara vettu, hemlagad glass direkt från fabriken ;)

2011-05-12 @ 10:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0