FEM PALLAR F&G

Tjoho! Vet ni vad jag möttes av när jag kom till jobbet imorse? Fem fullastade pallar med frukt och grönt, som jag skulle plocka upp innan 14.00. Skrik och panik! En pall innehåller liksom 10000000 kg (nästan...)! Som tur var kom fruktvetaranen Anna till min undsättning och hjälpte mig pressa upp det mesta i hyllorna. Men jag kan lova er att svetten lackade hela dagen, här talar vi om tungt arbete. Vet ni till exempel att en full bananlåda väger 18 kg? Eller att en låda gurka väger 12 kg? Styrketräning med jobbet!

Nej vet ni vad, nu ska jag parkera mig i soffan och inte lyfta ett finger. Idag har jag en välförtjänt vilodag! Hoppas ni har det finemang vad ni än hålls med. ♥

Förresten, kan ni fatta att det snart är ett år sedan vi 91:or tog studenten? Åh vad jag skulle vilja göra om det.


Kommentarer
Postat av: Elin

Nej jag kan inte fatta att det snart har gått ett år! Vart tog tiden vägen? Det var ju inte länge sedan vi stod där och hoppade på flaket.

sv. jag längtar också tills jag kommer hem så vi kan ha en ettårsedanvitogstudenten-kväll ;)

2011-05-25 @ 01:16:00
URL: http://elinontour.blogg.se/
Postat av: Matildaaa

duktiga du!! Vet precis hur det känns. Fyyyy när vi får varor. Två vagnar med ölbackar, dricka och allt möjligt skit. Hejdå ryggen! :P

2011-05-25 @ 14:45:11
URL: http://matildakarolinas.devote.se
Postat av: Sara

Väldigt vacker studentbild! Du kommer för övrigt bli världens biff om du fortsätter med att bära på alla dom där lådorna ;)

2011-05-25 @ 15:49:34
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0