ANDAS, ANDAS

God morgon. Här sitter det en nervös tjej vill jag lova. I ett par dagarna nu har jag gått runt med en växande klump i magen och 90% av mina tankar handlar om säkerhetskontroller, backteknik, döda vinkeln och raka parkeringar. Behöver jag ens säga rakt ut vad det är jag oroar mig över?

Lilla uppkörningen närmar sig med stormsteg och uppkörning/uppskrivning ska bokas in snarast. Herregud, vad har jag gett mig in på?! Så himla nervös att jag skulle kunna sitta på en stol dagarna i ända och stirra in i väggen. Inte så bra taktik, för man ska ju försöka tänka på annat. Därför släpar jag mig iväg till jobbet (som förövrigt också gör mig nervös, åh hatar att beställa) och tvingas få annat att tänka på. Och hallå, jag kan ju köra bil! Jag kan ju alla jag vill! Jag är grym och detta kommer gå superfint. Allt löser sig! Och jag är grym. Igen.

Kommentarer
Postat av: Emma C

Det kommer gå grymt ska du se :) Själv har jag ju knappt rullat 100 meter i bil bakom ratten - det är målet i sommar.



Sv: Ja, det är fullt upp med skolarbete (nästa vecka är sista veckan med plugg) så det ska bli såå skönt när den är gjord! Studentplaneringen är i full gång och det blev faktiskt de nedre skorna till studenten, de övre fanns inte att beställa i min storlek. Men efter mycket letande i både Norrköping och Eskilstuna blev det kilklackarna... Vad är det med skoutbudet just nu? :S haha.

Vad händer annars i livet då? :)

<3

2011-05-18 @ 15:05:55
URL: http://emmacaspary.blogg.se/
Postat av: Simon

Du kan ju köra bil :)

2011-05-18 @ 20:57:35
Postat av: Städtjänst och fönsterputsning

Vi erbjuder diverse städtjänster till både privatperson, företag och kommun som inkluderar bland annat fönster putsning och flyttstädning. Behöver du flyttstäd i Eskilstuna eller kanske fönsterputsning i Västerås så är Cleaningservices.se ditt bästa val. Alla våra tjänster utförs med stor kompetens och noggrannhet - besök hemsidan idag!

2011-09-02 @ 13:16:37
URL: http://www.cleaningservices.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0