TE-BRALLAN


Pju, hej! Kom hem från jobbet/praktiken för en stund sedan och har just ätit mellis. Slänge upp håret i nacken imorse, och det såg väl ut lite som ovan. (Sängen som står mitt i allting är min gamla som fotfarande inte kommit upp på vinden... Snart!). Hela dagen bortsett från en timmes plock, har jag suttit i kassan idag. Folk har krånglat och krånglat och lilla jag har samtidigt som den röda tonen intar ansiktet försökt komma på hur problemen ska lösas på snabbast möjliga tid. Det är inte lätt vill jag lova! Vissa kunder är förstående medans andra suckar. Lite medlidande till praktikanten tack!

Kanske är det agressionerna som gör att jag är lite borta idag. Satt och drack te här nyss och envisades med att hålla i muggen istället för i "örat", trots att det var hett. Självfallet bränner jag mig och häller ut hela muggen över mig. Varmt och härligt på låren! Lite som att kissa på sig? :

Nu ska jag gymma (har bytt bort te-brallorna...)! Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Simon

Haha jag känner igen situationen, men jag brukar ställa iväg KAFFEmuggen innan. Sen gillar jag inte koppar emd öron, utan ska det vara!

2011-03-16 @ 16:12:20
Postat av: Sara

Usch, jag skulle aldrig kunna dricka exempelvis te utan en kopp med öron. Jag skulle bränna sönder händerna och spilla ut den var eviga gång. Synd om dina stackars byxor förresten! :)

2011-03-17 @ 12:43:15
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0