KALAS-SÖNDAG


Hej, och ursäkta! Jag har haft någon slags bloggsvacka här och sitter nog halft kvar i den fortfarande, men jag ska göra mitt bästa för att hitta tillbaka!

Idag ska jag åka ut på landet och fira min kusin Petronella som fyller hela 16 år idag- Det vankas godsaker, men jag ska stå emot! Den senaste tiden har det blivit allt för mycket av den varan och jag känner mig inte alls bekväm i det. Så då gör man någonting åt det. Från och med idag och så länge jag klarar ska jag hålla mig borta från godis, bakverk och snacks. Det kommer bli svinjobbigt och jag kommer få kämpa hårt, men utmaningar ska vara bra har jag hört? Så vad säger ni, är ni med mig på denna lilla prestation?

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är med dig! Catherine är en allt för bra kock och bakar massor av godsaker, helt omöjligt att stå emot. Folk älskar att fika här nere. Men jag ska nu försöka dra ner lite på det goda. Önskar dig och mig lycka till :)

2011-03-27 @ 12:33:04
Postat av: Sara

Jag håller tummarna för dig! Jag ska sätta igång med mitt nya, nyttigare liv imorgon jag med :D

2011-03-27 @ 20:01:39
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0