BIFFEN?

Kolla in den här spännisen, ser stark ut va? Tråkigt nog är jag inte alls så stark som man kan tro, mina muskler har nog tjyvslurpat luft. Men det ska bli ändring, snart ska jag vara så stark som jag ser ut!

 

Idag blir det ett efterlängtat Zumba-pass på gymmet. Tacka vet jag halvdagar på jobbet! Det är så himla svårt att hinna träna de andra dagarna. Imorgon blir det ett minst lika efterlängtat box-pass, och då ska armarna och ryggen få jobba, det vill jag lova. Har ni någon favorit-träning? Dansar ni loss i hiphop-style, kutar runt i löpspåret eller lyfter ni skrot på gymmet? Tell me, jag vill veta!


Kommentarer
Postat av: Simon

Snygging ;)



Är det något jag verkligen inte gillar så är det gymträning, skulle säga usch på det. Jag är hellre den som kutar runt i löpspåret.

Det är väl ofta så att man gillar det man är bra på, och är det något jag är riktigt bra på så är det att springa, jag skulle nog säga att jag älskar det!

Nu vet du om du inte visste det innan :)

2011-03-09 @ 20:01:01
Postat av: Elin

Fotbollsträning!!! Helt klart den bästa träningen. Tränar hela kroppen plus att det är sjukt kul :D

2011-03-09 @ 22:53:44
Postat av: Sara

Jag älskar step-pass! Och övriga gruppövningar. Det funkar bra för mig. Därför jag trivs så väldans på friskis :)

2011-03-10 @ 23:22:22
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: Jens Lindh

Nordic Fönster erbjuder ett noga utvalt sortiment av underhållsfria PVC fönster - altandörrar och glasdörrar. PVC är energifönster som är underhållsfria, miljövänliga och billiga. Bygg uterummet i dina drömmar eller gör ett smart fönsterbyte - beställ dina fönster direkt online!

2011-08-25 @ 13:45:42
URL: http://www.nordicfonster.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0