APRILVÄDER


Ni missade väl inte det underbara snökaoset imorse, aka aprilvädret redan i mars? Inte jag i alla fall, det var precis i rätt tid för att jag skulle bli blöt och kall på väg ner till stan. Underbart va. Hade ett litet möte på Arbetsförmedlingen som jag var tvungen att bocka av. Träffa två gamla klasskompisar och snackade lite skit också, riktigt skoj sådär snart ett år efter studenten. Efter det har jag jobbat 12-17 på ICA och nu laddar jag om för träning. Det blir kondition idag också och jag har precis mumsade mellis här (knäcke med keso+makrill & kvarg+kiwi+nån hasselnöt & TE) så att jag ska orka.

Lika bra att ge sig av till gymmet och få det överstökat. (Kul att det snö/regnar nu IGEN också.) Ha en finfinkväll hörrni! ♥

Kommentarer
Postat av: Simon

Hejsan, känns längesen jag kommenterade! förlåt

Men jag missade inte aprilvädret. dock sov jag igenom det och vaknade precis när det bara var lite regn kvar^^ Hehe, för övrigt så ska jag ändra lite i mitt liv imorgon, säga upp mig med andra ord :) Kan höras mer om det. <3

2011-03-30 @ 00:24:15
Postat av: Sara

Det var ett förjävligt väder.. Jag satt på cykeln när det var som värst och jag ångrade innerligt att jag överhuvudtaget steg upp ur sängen på morgonen.

2011-03-31 @ 12:33:34
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0