FLER FINA DAGAR, TACK

Jag har haft en sån fin dag idag. Kämpade mig igenom 6-14 på jobbet, unnade mig lite shopping, tog en (första) solotur med körkort och bil till Vingåker, åkte och badade med min bästa (fina killen här ovan, visserligen en gammal bild men han är lika stilig än) och rundade av med fajitas och Chuck innan jag satte mig i bilen hem igen. Åh, ge mig fler sådana dagar. ♥

 

Nu pussar jag på Evert och ska se till att han får lite mat, sen blir det sängen. Jobb och UTGÅNG imorn! vi hörs då, puss!


Kommentarer
Postat av: Retailutbildningar

Vill du öka din försäljning? Work-shop.se har retailutbildningar för dig! Visual Merchandiser Action Marketing - lär dig butikskoncept eller optimera din butik och varumärke med Management Consulting Retail. Även kurser som Implementation Category Management med focus på bland annat produkter och kampanj! Besök Work-Shop.se för mer information!

2011-09-06 @ 10:16:51
URL: http://www.work-shop.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0