REEBOOK EASY TONE



Dessa snyggingar fick följa med mig hem idag. Reebook Easy Tone! Dessa ska jag springa runt med på Ica och mina fötter kunde inte ha varit gladare. Att ha gamla tygskor på cementgolv dagarna i ändå är ingen höjdare. Men nu så! Jag tror faktiskt att jag aldrig har haft på mig ett par bekvämare skor. Mina fötter är rätt känsliga av sig, både hälar och tår. Hälarna har varit med om för många skoskav vilket resulterat i utstickande "knölar" (jätte mysigt!) som för ett år sedan gav mig inflammerade hälsenor och ett begränsat antal minuter på löpband för all framtid. Tårna gillar inte alls att trängas och kommer därför ofta i fight med tånaglarna (typ nageltrång). Har ni problem med något av dessa så rekommenderar jag starkt dessa skor! Gott om utrymme för tårna och behagligt mjuk och smidig häl.

Sen att de ska träna upp rumpa, lår och vader när man knatar runt gör ju inte det hela sämre heller. 5 av 5 toasters!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ska nog ta mig en titt på dom där nästa gång jag letar efter den sortens skor - tack för tipset! :)

2011-02-27 @ 16:50:35
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: Emma C

Fräsiga :) Du får avlägga rapport när du använt dem några dagar. Är lite sugen på att köpa ett par när vi åker till NY.

2011-02-27 @ 20:45:30
URL: http://emmacaspary.blogg.se/
Postat av: Simon

Hoppas inte du är sjuk.. Men om du nu är så hoppas jag du ligger med dessa dojjor i sängen och frisknar till illa kvickt..

2011-02-28 @ 07:14:26
Postat av: emii

åh jag har funderat på att köpa dom där! fungerar dom bra? dom är rätt dyra men det kanske är värt det? :D

2011-02-28 @ 13:40:20
URL: http://emimys.blogg.se/tuttresan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0