EN URSÄKT SITTER FINT, ÄN EN GÅNG

Hej, och ursäkta! Nu har jag varit sådär tråkig och frånvarande här på bloggfronten igen, jag som lovade att bättra mig. Skyller åter igen på brist på ork och saker att skriva om. Men nu ska jag lägga i en högre växel och leverera bättre.

Jag kan ju berätta lite om min helg! I fredags jobbade jag 10-19 på ICA, varav 3 timmar ej praktik, alltså betald tid (pengar!!). Efter det mötte jag upp Ewis och lilla Tilda och fredagsmyste lite och hoppade som galningar i varandras knä (läs: Tilda hoppade som en galning i mitt knä, Ewis avstod av någon anledning...). Efter det skjutsade snälla vänner mig till Vingåker där jag kollade på Rederiet och somnade gott med Jocke. Lördagen bestod sedan av en timmes gymträning följt av utgång. Statt levererade tyvärr dåligt, men vad kan man förvänta sig av Katrineholm? Vaknade upp ovanligt pigg för att vara "dagen efter" och tog en regnig promenade med Ewis för att få den dagliga motionen. Dock var vi ju dyblöta ganska snart så det blev inte så mycket till promenad. Funderar på att ta mig ut på en till lite senare för att få igång benen lite.

Jag har även suttit och knåpat med test om posthantering hos postombud! Detta måste alla göra som ska ha hand om posthantering på ICA. Det tog sin lilla tid men nu är jag i alla fall grön på alla test, och är något mer påläst om hur jag ska hantera postärenden.

Okej, det har blev inte det intressantaste inlägget i historien men nu är jag i alla fall tillbaka på banan! Nu ska hör ätas blodpudding och sedan blir det städning av Everts nerkissade bur. Vi hörs snart snart snart igen! ♥


Knäppte en bild i fredags innan jag gick hem från ICA. Här har ni en bråkdel av alla smakprover som kommer in och som står och frestar under dagen. Kakor, praliner, chips... Det gäller att ha självdisciplin!

Kommentarer
Postat av: Simon

Utbildning i posthantering? Varför detta?

2011-04-03 @ 19:45:54
Postat av: Simon

Får ni smakprov på ketchup med?

2011-04-03 @ 19:46:45
Postat av: Sara

Godisautomater i fikarum borde vara olagligt! Vi hade det på mitt jobb också och man kunde inte låta bli att använda sig av den ibland.. En kick behövde alla när man inte hade lyckats ställe om efter skiftbytena. Synd bara att det inte var i någon annan form än kexchoklad..

2011-04-03 @ 23:20:20
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: Sara

Godis --> Onyttigheter --> Godisautomat. Glömde förklara mina fina tankebanor. Av någon anledning verkar jag alltid räkna med att folk ska förstå hur jag kommer fram till saker. Note to self blir att sluta upp med det.

2011-04-03 @ 23:21:35
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0