... DET ER MED KYLLING!

Vilken dag! Superlite att göra på ICA vilket gav mig och praktikant-Jenny alldeles för mycket tid att flumma runt. Halvt ramla ner ifrån en pall med varor i händerna (jag), skratta hysteriskt åt torra skämt ("Juppii... det er med kylling!!") och kunder ("Jag letar efter makrill. Alltså sån som människor äter. Är du säker på att det här inte är kattmat?"), och fastna i alla kattleksaker och riva ner dem med en skräll (jag) kompanjerat till asgarv (Jenny).

Efter praktiken köpte jag biljett till DuD's dansuppvisning med Ewis, och sedan blev det träning. 1½ timme kondition och styrka. Suveränt.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen med mitt te och se på DH. Nattinatti ♥

Kommentarer
Postat av: Simon

Du har iaf gjort något idag. Jag har inte gjort ett skit! :(

2011-04-06 @ 23:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0