SÖKA JOBB

Hej och godmorgon! Jag fick igår nys om ännu en arbetsplats att söka mig till, ett föräldrakooperativ som heter Lyckebobarnen som ligger precis här där jag bor, så nu har jag precis skrivet ett personligt brev som jag ska slänga ner i deras brevinkast. Jag känner mig riktigt sugen på det här faktiskt! Jag vet nog vad ni tänker, jag och barn, hur ska det gå? Men jag tror på det här och min egen förmåga att utvecklas. Jag tycker faktiskt om barn, FAKTISKT, även om barn som springer runt på stan kan vara riktigt irriterande ibland. Nu gäller det bara att hitta någon med skrivare som är villig att skriva ut det fina brevet åt mig...

Håll tummarna för att de är intresserade av mig nu!

Kommentarer
Postat av: Emma C

Håller tummarna stenhårt. Skulle skriva ut brevet till dig men det kanske är lite långt... :O

2010-09-21 @ 17:10:03
URL: http://emmacaspary.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Hej, underbart fin blogg =)

2010-09-22 @ 07:04:10
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0