KÖKSRENOVERING


Sen i slutet påsommaren har vi sakta med säkert börjat renovera köket här hemma. Det var slitet och sexiotalsstill på alltsammans så vi har gjort en hel del skönhetslyft, som att kakla om/kala hela väggen över spisen, målat om alla luckor och igår tog vi tag i tapetseringen. Vi höll på från halv två till halv åtta, så lång tid tog ett litelitet kök, galet! Jag var helt slut igårkväll och fick ruscha som en dåre till idolkväll med gänget. Där proppade jag i mig massa lösgodis på kort tid och låg i paltkoma. Att man aldrig lär sig? Efter idol åkte jag till Vingåker och myste med film hela natten. Rätt trött idag alltså, men det blir det snart ordning på. Ikväll ska jag nämligen få träffa en nyfödd liten bebis. Min bästa vän Snusen har äntligen fött sin lilla Tilda!

Efter bebismyset blir det inflyttningsfest för hela slanten. Ser ut att bli en grym kväll. ♥

Kommentarer
Postat av: Emma C

Aw... du får hälsa Evis från mig. och gratta :)

2010-09-18 @ 17:44:04
URL: http://emmacaspary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0