I KEEP DANCING OM MY OWN


Gooooooood morning sunshines! Klockan är bara halv nio men jag har redan varit uppe en timme coh tvättat. Idag är en rätt fullspäckad dag och jag är så himla glad att solen skiner för tredje dagen i rad. Idag ska jag tvätta klart, baka köttfärspaj, suga åt mig lite sol nere vid sjön, duscha och göra mig iordning för att sen 18.15 sätta mig på bussen ut till Valla och kräftkalas henna hos Sanna! Det ska bli så himla mysigt! Jag har dock inte bestämt mig för om det fyllokväll eller svullokväll (en hel del alkohol eller en jäkla massa mat)... Vi får se hur det blir, en kräftjäkel ska jag i alla fall tvinga ner även fast jag hatar dem!

Nej det här duger inte, tvättstugan nästa! Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0