HELGEN

dåligt bloggande från mig den här helgen, men jag har knappt varit hemma mer än för att sova och duscha.

fredagen bjöd på fest i sköldinge som var helt okej trevlig. jag upptäckte att vin gör en skittrött, bacardi breezer får man röd tunga av och kanelbullar är smaskens.
kl åtta lördag morgon var det dags att gå upp för att åka ut till morbror på landet och jobba. ewis hade jag med mig och vi var båda två sådär härligt inte alls pigga över huvudtaget. vi sågade ner en stor häck av något udda slag som liknade bambu och dokumenterade allting på fina videoklipp (kommer upp sen, var så säkra!). vid halv tre åkte vi vidare på kalas och firade en släkting som fylde år. vi hade med oss en gigantisk bukett och fikade massa gottiga kakor och tårta innan vi gav oss iväg hem för att fräscha upp oss innan vi skulle iväg igen. denna gång till vingåker på stand up-kväll. skoj! sen tog kvällen slut hemma hos jocke. ♥

jag var snygg i självlysande och ewis i nermålat.


löpbandets föregångare?

vi hittade min gamla bil bland en massa skräp! min fina turbo.

och söta små kalvar.

den gigantiska buketten av lönn och den där bambuliknande saken.

idag måste jag plugga filosofi och engelska och jag kunde inte ha varit mera opepp. vill till gymmet och träna men är för fegis för att våga själv och sanna vägrar svara på sms.

lite prison break på det kanske? HEJ.

Kommentarer
Postat av: ewis

kul fest, mkt skrattande på jobbet, god tårta, roliga stand-up och massa trött! :D tack för en kul helg! <3

2009-09-27 @ 17:55:47
URL: http://trasdockaa.blogg.se/
Postat av: linnea

måste bara säga att din header är jättefin :)

2009-10-04 @ 23:37:42
URL: http://materiellt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0