just a token in a big old game

matteprovet idag gick... inte super. jag är ingen problemlösare, så är det bara.
efter den glädjedödaren stack jag hem och sträckläste 2 timmar i the kite runner. vem orkar vara kvar i skolan till halv fyra efter ett misslyckat matteprov? nej inte jag i alla fall.

nu sitter jag här och lyssnar på abba. alldeles perfekt för det skadade psyke som finns inuti mitt huvud idag. håret har jag uppsatt i en ful kaluffs för att försöka få lite lockar och volym på håret. vi får väl se hur det hela slutar till kvällen. då ska jag i alla fall med snusen ut till sköldinge på partaj. hoppas på skojj!


Kommentarer
Postat av: ewis

var är den där bilden tagen? :D skolan?

2009-09-28 @ 21:18:28
URL: http://trasdockaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0