so whatever you say, it’s all fine by me, who the f@#k anyway wants a Christmas tree

alltså det måste var nått fel på min mage idag. jag har hela dagen varit konstant hungrig. heeeela tiden. otroligt jobbigt när man försöker hålla igen på småätandet för att försöka kompensera alla chips som tröståts igårkväll. ibland är det bra träligt.

idag har jag inte gjort nåt speciellt över huvud taget. vaknade åtta, stack och tog ut pengar, laddade på mobilen (äntligen!), glodde heroes, tog en promenad i spöregn, lökade vi datorn, pluggade ytterst lite religion, heroes igen, läste luftslottet och blev hungrig för tusende gången. här är jag nu, hungrig och frusen väntar jag på att klockan ska bli sju så ewis o jag kan hoppa på bussen till vingåker och gå på stand up.

nä nu jäklar måste jag äta! lyssna på den här apbra låten så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0