DET ÄR ONSDAG


herre min skapare. jag är klar med eng c - bokredovisningen, det snöar och stressen som konstant tycks bosätta sig i min kropp har lagt sig en liten aning. klockade mig själv när jag läste redovisningen förrut och det blev ca 4 minuter. skitlänge enligt mig, antagligen preciiis tillräckligt enligt lennart. nu är bara frågan hur jag ska lyckas memorera allting i skallen?

jag har en idiotisk egenskap vid namn blackouts som väldigt gärna vill hoppa fram så fort jag ska tala om något direkt ur minnet. det spelar ingen roll om jag läst en text tusen gånger, ändå vill den bara försvinna när det väl gäller. hittils har jag ändå lyckats ta mig igenom muntliga redovisningar tack vare att jag fuskat med ett helt renskrivet manus. jag läser inte rakt av och stirrar ner i texten, utan jag kollar (försöker i alla fall, är ju redigt rädd av mig) på publiken med jämna mellanrum. men att jag har texten där framför mig, som en livlina, gör att jag kommer ihåg så mycket bättre.

men den här gången är detta inte tillåtet. såklart, det är ju eng c med lennart vi talar om. HUR SKA JAG DÅ ÖVERLEVA? uuuuuuuurrrrrrrrsssss. jag ska försöka prata med lennart, se om han kanske kan var liet förstående i alla fall.

nej nu ska jag stå och titta på snön ett tag, HEJSI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0