tackar!

så har man spotify helt plötsligt. är man signad på veronica maggios nyhetsbrev så har man tydligen sånna förmåner. inget man tackar nej till!
fina förslag på användarnamn ger dom också.


annars så har jag magen full av våfflor. smaskismask. jag var en mästerkock som alltid, våffelsmet rinnandes över hela diskbänken. men det är väl så det ska gå till när en lovisa är lämnad ensam hemma över helgen för att mamsen stuckit iväg till örebro på hemligt uppdrag.
i min rastlöshet av att inte ha en mamma springandes runt och tjata så har jag sytt mig en kjol av ett gammalt linne. den är dock rosa vilket inte brukar vara nåt jag hoppar i men ibland får man väl ta och göra nåt nytt.

nu ska jag... jag vetefan. knäcka ryggen? ta lite kort? spela lite super mario? det är tråkigt att vänta på att tiden ska gå.

hejjjjjjjjjjjjjjjjjj.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Ny tävling har startats upp. Just nu kan du vinna priser från ett helcoolt och kritvitt ställe! :-)

2009-01-24 @ 18:00:26
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Simon

Spotify är bäst <3 Älskar det :)

2009-01-25 @ 18:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0