dagens måndag

malin har tagit som sitt ansvar att knäppa lite bilder åt mig på måndagarnas spanskalektioner och så även idag.





little emo där. fannars har vi blivit överlyckliga över att inte ha någon spanska på torsdag (=sovmorgon!) och sedan deppat ihop igen då man tvingats på den största hemuppgiften man kan tänka sig PLUS läxa att lära sig alla spansktalande länder och deras huvudstäder tills fredag. kul liv.
sen så har jag skaffat mig ett fint skrapsår på magen på dagens idrottslektion. vi körde "slänga sig på tjockmatt och få den att gliiiiida över hela golvet" och min tröja ville inte samarbeta ett dugg. upp åkte den och hej brännande tjockmatta! det var lite lagom härligt det.
dagens fotolektion som sanna och jag gått och bävat för länge nu (fota i studio) gick bättre än väntat. några riktigt fina bilder lyckades hitta fram och kommer att komma upp inom en snar framtid på bdb. eller kanske här. eller kanske båda.
hej med er så länge, nu ska det tränas!

Kommentarer
Postat av: OSCAAAR,

sv: haha, okej:)

vad har du allt mest då ? =)

2009-01-19 @ 20:09:10
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: OSCAAAR,

sv: haha, okej=)

har du nån speciell sak ? bok, mugg, tröja ?=D

2009-01-20 @ 16:03:35
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0