apelsiner<3<3<3<3<3<3

apelsiner är fortfarande mitt knark. minst en om dagen ska det vara för att jag inte ska få abstinens.

idag var med när hon becca klippte bort 15 cm hår. det är inte så lite hår det! jag skulle ju bli helt skallig om jag skulle få för mig tanken att göra en härmis.
efter att ha sett beccas förvandling och skrikit lite på hennes mamma i telefonen till ingen nytta, skickade jag iväg henne på nya äventyr. jag var tvungen att möta litteraturhistoriaboken med bellman, voltaire, swift och gud vet vad. jag gillar dom inte nåt vidare.
jag lyckades iaf (med stressen ändå ut i fingertopparna) skriva om alla anteckningarna vi gjort på lektionerna.
och käka rårakor. mumsi.

igår orkade jag inte skriva nånting så en bild från gårdagens foto får smita in på dagens inlägg istället.

(pssst, jag tränar fortfarande pakten, om ni skulle fått för er att jag gett upp och ni nu sitter och fnissar åt att jag inte kan genomföra nåt. tji fick ni!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0