så jävla snorigt

det går inte en minut utan att jag måste snyta mig eller torka ögonen fria från tårar (orsakade av nysningar som sitter fast inne i näsan och bara är jävligt irriterande).
åkte ut till finjocke igår och myste med en massa lost och film. förkylningen blev inte direkt bättre av att kissekatten hade bestämt sig för att gosa ner mig med en massa kattbaciller och göra mig alldeles allergisk. så kan det gå.

nej nu avlider jag här, ska leta fram den största tjockaste tröjan och klä på mig den. och snyta mig.
ikväll blir det film hemma hos martin och jag planerar att slå till på lite ölkorv att snaska på. mömsi!

TJA!

Kommentarer
Postat av: OSCAAAR,

sv: haha, som djurskötare.

Passade ju mej som handen i handsken (A)

2009-02-21 @ 11:00:04
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0