hatlistan

jaa jag kan riktigt höra jublet när jag nu kommer här med dagens tredje inlägg. ni får väl ha överseende med att jag har så jävla tråkigt helt enkelt.

när man sitter hemma en hel dag (en lördag till och med) och läser om folk som gör sig i ordning för  festligheter och mys, folk som har tränat eller folk som bara är så jävla snygga, så är det lätt att man ilsknar till i sin jävlighet. därför kommer här dagens hatlista:

1. mig själv (tada! skulle kunna få ihop flera punkter inom ämnet men jag väljer att bespara er det)
2. gulligullande par
3. uppbokade människor
4. förkylning
5. p-piller (och all skit de för med sig)
6. mamma (som är hemma och som är tjurig på mig tillbaka utan anledning, enligt mig)
7. pizza (för att det är gott?)
8. pengar (att de inte existerar)
9. äckel kyla
10. mitt internet ( för att det laggar som fan och tar 10 min för att uppdatera en sida)

trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: malin

jag avlider, fan ta dessa skitförkylningar!

2009-02-22 @ 13:52:20
URL: http://fiama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0