solen, solen lyser på mig o havet är blått så långt ögat kan se! ^dansband till tusen.

dansband. jaa det är det som flödar ut ur högtalarna här hemma för tillfället. mammas val alltså.

har precis kommit in efter en härlig men otroligt krävande solstund! vågade ta mig ut o slänga mig i vår lilla park mellan husen här nere, där man blir sedd från alla håll. pensionärer som inte har bättre saker för sig än att stå o blänga på en från balkongerna. gräs är tydligen en utsmyckning, ingenting som man ska hålla på att kliva omkring på heller! självklart.
jag fick iaf en del färg på min andra halv nu. ett fint vitt streck har jag nu på ryggen. solen är jevligt stark minsann! ska fortsätta min solning med ewis lite senare, fast då blir det hennes mormor o morfars gräsmatta vi våldsgästar. o tar en fika. tihihihihihiihihi.

måste försöka bestämma mig för vad jag ska ta på mig ikväll också. det står mellan en blå klänning som mamma sydde i sin ungdom (typ 100 år sen) som är väldigt söt o fin, eller en grön en som också är fin. det får bli till att ole dole doffa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0