om man skulle testa att skriva av sig lite

jag vet inte vilka ni är som läser, om det är nån olämplig med tanke på det jag skriver, men ärligt talat skiter jag i det nu. det är min blogg o jag skriver för fan vad jag vill. jag skulle uppskatta om ni kan hålla er till att läsa, o inte hålla på att disskutera allt med ickeläsare.

jag har en sjukt jobbig klump i magen. det är förmodligen helt onödig att den finns, men jag kan bara inte sluta oroa mig. ett klick för mkt, o hela världen blev som en tom bubbla. en jävligt mörk, tom o kall bubbla där jag gav upp allting. ett felskickat meddelande o jag ville bara springa ut framför tåget. jag har jävligt svårt att lita på folk o våga tycka om folk. jag tänker alltid långt framåt i tiden ist för att leva i nuet o njuta av det som faktiskt finns här o nu. jag ser bara problemen o sorgen som jag är säker på kommer dyka upp inom en snar framtid. inget gott som inte för nåt ont med sig, eller hur?

jag har precis låtit mig själv tycka om, mkt faktiskt. jag brukar aldrig våga det. jag vet att jag alltid överreagerar o förstorar allt, tro inte att jag inte försöker ändra på mig, för jag försöker verkligen! men det är så jävla svårt, jag tror inte på att nån kan tycka om mig. jag gör det ju inte själv så vrf skulle nån annan? se allting med en negativsyn är min grej det!

ääh är väl bäst jag slutar skriva nu för jag känner bara hur otroligt sorglig jag låter.

skulle nån väldigtväldigt olämplig läsa det här nu, så ta det inte så seriöst. jag överreagerar o förstorar som sagt alltid.

Kommentarer
Postat av: Simon

Jag älskar dig precis för den du är, du är ett solsken när din ruta ploppar upp i nedre högra hörnet och det står "hallooo".

Får en skön kännsla av att jag är omtyckt tycker du ska känna preics samma sak av mig, älskar dig flickbästis och skogsmulle <3

2008-07-13 @ 19:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0