mys

igår började lite stressigt o väldigt tjurigt. ewis o jag vaknade på helt fel sida o tjafsade en stor del av dagen, (men det löste sig o nu är allt frid o fröjd igen!) o det blev lite körigt när becca o robban skulle komma in till stan för lite umgänge med oss stadsbor. dom fick sitta i bilen o vänta typ nån timme för att ewis o jag var så sega på att blir klara. snällt av oss!

vi hade iaf tänkt åka ner till duveholmshallen o bowla lite men när vi kom dit så var det totaldött. STÄNGT. jaa så vad gör man då en söndagseftermiddag? åker till mc donalds. köpte lite glass o mat o så satt vi o tittade på folk. det är kul! johannes kom förbi o erbjöd sig att köpa oss den där muffinsen som vi satt o velat vem som skulle våga sig fram o köpa i typ en kvart. vi bosatte oss iaf där inne till typ halv tio då vi stack över o hyrde en film inför kvällen. when a stranger calls blev det, skräckis nivet.

väl efter hyrandet slog hungern till på mig o jag blev astjurig. den enda lösningen på problemet blev att köra som dårar till konsum 21.57 och rusa in för att köpa nudlar. jag blev genast på bättre humör så fort jag fick dom i min hand.
jag lyckades fjäska till mig att få laga till mina fina nudlar hemma hos danne o så började filmtittandet. filmen var jävligt nervpirrande.

paus i filmen! ewis o jag stack o mötte johannes o sen så fortsatte vi titta. den var bra, men med dåligt slut. sen kollade vi klassfesten som ju då alltid är BRRRRRA.

kvällen var massa trevlig o MYS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0