better in time

nu tänker jag inte skriva om det här också, det är onödigt. bdb kan ni kolla :) har börjat bli mer o mer aktiv där ist.
läget känns iaf bättre nu o det kommer det att fortsätta göra ju mer tiden tar mig framåt. det kommer bli dyk ner i skiten igen emellanåt, men det är bara för att vägen ser ut så. den går ändå alltid framåt.
tiden som var var super o det kommer den alltid att vara. gäller bara att komma ihåg det i svåra stunder.

vad duktig o förnuftig jag låter nu, ska erkänna att det känns som en grop i vägen börjar närma sig just nu, men den är helt onödig, right? vi tkr att det varit jättebra båda två, så då gläds vi åt det ist.

better in time, better in time.


Kommentarer
Postat av: Simon

Allt löser sig med tiden, eller de mesta, jag har något som inte löser sig emd tiden-.- men det är ignet sådant här.. <3

2008-07-30 @ 22:51:02
URL: http://simonljungdahl.blogg.se/
Postat av: Gud

Erm, hittar ingen gästbok ><

Jag och simon är nya på det här och undrar hur man ändrar "överskriften" på bloggen till en bild istället för en ful text :D

2008-07-31 @ 19:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0