SLÄNGER IN EN POSE


Slänger in en pose med lockigt hår för jaha joho, då var det fredag igen. Veckan har inte varit särskilt händelserik mer än att jag har tränat en hel del, hur skönt som helst. Dansträning i måndags, gym tisdag, onsdag, torsdag, och utöver det lite promenader. Det är vad jag kallar bra självdiciplin (för en gångs skull..)! Jag har även blivit erbjuden att vara med i en till dansgrupp/uppvisningsgrupp som blir bokade av företag etc. om jag fattat det rätt, och jag är jättekluven. Beslutsångest kan man lugnt säga! Hur konstigt det än kan låta så hatar jag att skapa egna danser, så är det mycket sånt som gäller blir det nog tyvärr ett nej...

Jag har även vart med och valt tapeter till det nyrenoverade köket också, blåa toner blir det om någon skulle undra. Tror det blir grymt när allt är finito.

Idag har jag faktiskt tagit röven ur vagnen och bokat in 4 körlektion på SE trafikskola. Skrämmande blandat med lättnad när man tänker på det.

Infomöte om jobbgaranti för ungdomar har jag hunnit med också, så på torsdag nästa veckan ska jag tydligen infinna mig hos Personalstrategerna. Att döma av informationen idag så handlar det typ om att lära sig söka jobb på ett smartare sätt. Yes vad roligt........ Pengar kommer det i alla fall att trilla in så småningom bara jag sköter mitt där så det är bara att pallra sig dit.

Dags att fortsätta den här fredagen med lite städning för att göra mamma glad när hon kommer hem. Vi hörs när vi hörs!

(Hur random inlägg blev inte det här?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0