60ÅRSFEST


Kusin-trion på midsommar några år sedan.

Godmorgon! Idag har jag klivit upp tidigt, för vet ni vad? Idag vankas det 60års-fest långt bort i Ludvika. Det är min moster och hennes barndomsvän som ska firas ordentligt så nu ska hela tjocka släkten sätta sig i bilar och rulla dit över helgen. Jag tror det kommer bli riktigt trevligt!

Annars då? Jag har blivit väldigt dålig på att tala med dig igen, bloggen. Det har helt enkelt hänt för mycket grejer på väldigt kort tid och min hjärna har vart fullt upptagen med att försöka reda ut oklara tankar. Men jag ska ta mig i kragen och är snart tillbaka i vanlig ordning.

Nu är det dags att åka, ha det fint ♥

Kommentarer
Postat av: ewis

trevlig resa! :D ses imorgon :) <3

2010-05-15 @ 13:48:01
URL: http://trasdockaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0