TACKFÖRALLAPRESENTER


Tack för alla presenter!! Åh jag är som ett litet barn igen, är helt överlycklig över alla fina grejer jag har fått idag. Släkten var ju här och firade mig och jag fick presenter som aldrig förr. Av världens bästa syster fick jag ett helt kitt kläder! En jeansskjorta, en kjol, en stickad tröja, ett linne och en tunn jacka. ALLT som jag har funderat på att köpa men aldrig haft pengar till. Verkligen asbra! Av alla fina släktingar och pappa fick jag pengar, handdukar, lotion, tröja, presentkort på H&M, gigantisk mugg + te och en kaffebryggare. Kaffebryggaren var ifrån mormors förråd, haha hon är så gullig när hon ger bort presenter. Antigen handlar hon dem på tempo eller så hittar hon dem ute i förrådet.

Hur som, nu är det dags att ladda upp magen med käk igen. Har hållt mig mätt sedan lunch tack vore mitt supergoda bröd men nu börjar hungerna komma krypande. Ha en asbra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0