DAGARNA SOM VARIT


På söndag...

Haj hallå! Jag har varit lite på latsidan med bloggen några dagar nu och det är för att jag har haft fullt upp. I onsdags åkte klass SP3b iväg till Stockholm och besökte moskén, käkade på persisk restaurang, guidades på medeltidsmuseet, shoppade och avslutade till sist dagen med att se Pygmalion på Dramaten. Fancy dag! Jag hade tänkt köpa med mig bikinin i inlägget nedan med mig hem men den var inte alls så fin i verkligheten, så det blev en klanning och ett linne istället. Inte illa det heller! Hittade även en finfin födelsedagspresent till Ewis också, hoppas du blir nyfiken nu hörru ;)

Eftersom vi kom hem tolv onsdag natt så var jag halvt död hela dagen igår och orkade ingenting. Ingenting. Ändå bakade jag världshistoriens (nästan) godaste morotsbröd! Min släkt kommer och firar min födelsedag i efterskott här imorgon och då ska jag nämligen bjuda på tre sortes bröd och lika många soppor. Det ska bli himla trevligt! Jag älskar kalas och jag älskar presenter, hehe.

Och vill ni veta ännu en rolig grej? På söndag åker jag till Stockholm igen, men nu med min mamma, bästa vän och hennes mamma för att åka på kryssning och se Timo Räisänen! Åh min absoluta favorit musiker. Som ni säkert förstår så längtar jag masssssor.

Jag längtar även efter min favorit Jocke som jag inte träffat sen i lördags, så det är himla bra att det är dit jag tänker ta mig ikväll. Men först blir det blodpudding! Jag vet jag vet, jag är knäpp, blodpudding på en fredag...

Kommentarer
Postat av: Emma C

Vem älskar inte presenter ;) haha...

2010-04-23 @ 20:18:28
URL: http://emmacaspary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0