vadå, godis kan väl också vara middag?

har precis satt i mig 19 kr godis. det försvann i ett TJOFF när jag försökte lära mig om naturalismen och den ryska litteraturen. zzzzzzz... kunde jag bry mig mindre om sånt tjafs? nej.
nu mår jag illa, och som så många gånger förr så undrar jag varför jag ens stoppar i mig det där godiset. jäkla godissug att alltid lyckas snärja mig.
för att försöka få någon ordning på torpet så blir det ingen middag här hemma ikväll, istället så blir det ett hårt pass på gymmet. jag har verkligen börjar gilla det där med att träna, att verkligen köra slut på sig själv. och svettas liter! haha jag måste vara världsbäst på att svettas. och inte spelar det någon roll om jag sprungit en kvart eller en timme, det är ändå samma jäkla floder. ganska så otrevligt kan tyckas? men hey, jag går inte och tränar för att se snygg ut där inne. resultatet efteråt jag strävar efter och det borde ju kunna bli ganska bra om jag lyckas göra av med så mycket svett?
svettsvettsvettsvett.

märker att det här inlägget börjat handla alldeles för mycket om svett så bäst jag lägger ner. HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0