DANSDANSDANSDANS

ojojoj, idag har jag lyckats vara glad hela dagen! senaste lyckokicken kom ifrån kvällens danslektion där jag lyckades sätta nästa alla steg. alla som försökt sig på att lära sig en danskombination förstår vilken YES!-känsla det ger att till sist sätta de där jävla stegen. idag dansade vi andra och förmodligen sista gången på en dans till michael jackson, och nästa gång börjas det på en till metallica. det ni, det blir nåt nytt i hästväg. eftersom jag dansat jazz i ca 6 år har hårda låtar och danser inte existerat vilket gör det hela bra mycket mer spännande. dansen kommer sedan visas upp i februari i duveholmshallen där vi ska vara med i "madame nånting nånting"... minnet är på topp som vanligt. i alla fall ska vi där dansa loss inför hundratals människor. ååååh så sjukt roligt det ska bli, jag längtar arslet av mig!


en izorrumpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0