de fick mig glödhet och frusen, men det fick gå över som ingenting alls.

igår höll jag på att bryta ihop ännu en gång av stressen som skolan ska envisas pracka på en. svenska- och religionfrågor, engelska c rapport, dans, tidsbrist och saker som att hinna leva snurrade runt i huvudet om och om igen. jag fixade det hela genom att skippa dansen, kladda ihop frågorna och sticka till vingåker och leka med jocke och knapra godishalsband framför house. mycket nöjd över valet! engelska rapporten blev jag just klar med också, och trots att lennart kommer såga den totalt, så är jag jäkligt nöjd över att ha gjort den så noggrannt jag bara kunnat. mer går ju faktiskt inte.

nu ska jag sticka till gymmet och försöka orka med en timme crosstrainer+trappmaskin och eventuellt magmaskin (snällasnälla inga spännisar där). later!

Kommentarer
Postat av: ewis

du är duuktig! :) <33

2009-10-16 @ 23:31:39
URL: http://trasdockaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0