vi tar en update



huhuhu, det är inte bra för mig att vara själv hemma. jag får alltid nåt galet sug efter allt som går att äta och eftersom jag inte har något bättre för mig, så äter jag. allt från korvbröd, choklad, chokladröra och chips slinker ner som ingenting. dåligdåligdålig vana som jag ska försöka få ett slut på. har dock försökt kompensera det lite genom att göra en hel massa benböj efter varje grej jag stoppat i mig. man kan ju alltid inbilla sig att det hjälper.
imorgon ska jag även försöka mig ut på en liten joggingtur också. blir en liiten imorgon igen eftersom min fot fortfarande jävlas med mig. knarrar gör den också. skumt.

ska fortsätta kolla på scrubs nu. tror det är minst fjärde gången jag kollar om 6:e säsongen nu. jag har fortfarande inte tröttnat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0