söndag

och jag är shluuuuuuut. man ska gå upp tidigare än halv fyra, då är man inte död såhär på kvällskvisten.

helgen har varit jättetrevlig rakt igenom, fredag - lek i sthlm med ewis, lördag - snabbträff med ewis på donken + åka till jocke och mysa, söndag - snarka bort hela dagen i vingåker. like it.

sen så har jag blivit väldigt väldigt sugen på att börja sjunga igen. men jag gillar inte alla kristna kyrkkörer, det är så långt ifrån min grej man kan komma. jag vill sjunga i band! såå, lust att starta ett band med mig? :D

Kommentarer
Postat av: ewis

fin din blogg är :D

teds band söker en som sjunger, där kan du göra succé! :D

2009-02-01 @ 22:02:48
Postat av: Elin

jag kan vara med i ditt band!! jag kan spela gitarr...inte för att jag kan ett ända akord men ändå :P

2009-02-03 @ 13:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0