klisterboll

idag har varit ännu en riktigt fin dag. soligt, kallt väder, glada människor, trevliga lektioner. jag känner att jag befinner mig i lite av en känslomässig högkonjunktur.

idrotten var ett riktigt plus i kanten (tänk att höra det från pessimist-isa). vi körde klisterboll som måste vara den sjukaste "sporten" i historien. hur kommer man på att man ska sy fast kardborrband på västar, o att man sedan ska springa runt och fånga bollarna, inte med händerna, utan med bröstet och kardborrbandet? sjuuuuukt, men så himla roligt! det är nåt man borde leka oftare. det skulle i alla fall hålla mig på idrottstimmarna.

sanna och jag höll oss kvar i skolan idag också, och var flitiga på fotot. vi hann ta lite bilder ute innan solen gick ner, det var trevligt för omväxlingsskull. brukar ju alltid vara kolsvart när vi börjar lektionen halv fyra. men inte nu längre! jag har vår på känn.
några fina bilder lyckades det knäppas, och lite fler bilder från förra ggn togs hem också så nu sitter det en otålig mig här och väntar på att delade mappen från sanna ska snabba sig lite.

ska passa på att träna lite under tiden, idag känner jag för att bli riktigt svettig och äcklig. jag är så mysig!
TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0