SJÄLVÖMKAN

jag är sjuk. riktigt jävla jobbigt sjuk med feber, värk överallt och ingen ork över huvudtaget. det enda jag har gjort idag är sovit (sov max tre timmar inatt), tyckt synd om mig själv och klunkat enorma mängder vatten. det är tydligen det enda som hjälper för att bli frisk?

jag har en himla tajming att bli sjuk nu då vi precis börjat projektveckorna. jag blir nästan aldrig sängliggande-sjuk och så lyckas jag pricka in det nu. bra lovisa, nu får du säkert MVG i kursen!

skit. nu ska jag massera mitt ömmande huvud. adjö.

Kommentarer
Postat av: Elin

Stackare! Typiskt att du ska bli sjuk nu :( Vi behöver dig här i skolan! Ta nu och krya på dig :)

2009-12-09 @ 09:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0