JULTEMADAG


tomte-sanna var gullig på dagens julaktiviteter.

hej hopp i vinterlandet! idag var det jultemadag på duveholm med olika tävlingar som pepparkaksrace, paketstafett och en hoppa på ett ben-rulla-springa skottkärra-hoppa jämfota-rumpgång-stafett. från min klass var vi ca 10 tappra deltagare som ägde totalt fram till den sista stafetten då vi blev diskade. jajaja, man kan inte alltid vara på topp! vi gick i alla fall därifrån, i protest, och åt för tidigt i matsalen, i protest. sen blev vi gladare för då spelade vi neger/president, åt skumtomtar och bytte julklappar. mysigt.

nu sitter jag bara här och rullar tummarna och försöker få in i skallen att det är jullov nu (!). så fort jag fått in det ska jag bege mig till snusen och snacka lite skit innan jag rullar iväg till jocke. GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0