vem är du att mig fördöma, varifrån är du

det luktar matos. mamma pinnar omkring ute i köket o laga maaaaaat. känner ni hur hungern sprider sig eller? 
mamma steker upp en stackars gris där ute i köket. min hunger lägger sig iaf ner o dör, vet inte hur det blir med din egen.

men ska sluta försöka få er att sluta äta kött, ändå ingen som bryr sig. det var iaf världsvegetariska dagen idag o det bjöds på den godaste skolmaten jag nånsin ätit! falafel, pitabröd, tzasiki, bönor, sallad o typ allt som isa älskar. jag hade skippat frukosten för att kunna unna mig två portioner o det gjorde jag också. fifaan vad gott. jag dog av njuuuuutning.

 nu ska jag vänta på att mina håkan-låtar ska komma fram från pappa o sen ska jag ge mig ut o springa. var några dar sen nu så behövs det både för kropp o själ det!  FALAFEL PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: David

själv så åkte jag till donken och åt istället. Gick inte ens till matsalen, jag är etisk karnivor och tänker inte bli vegetarian för miljöns skull så mig kommer du nog inte lyckas övertyga! :O :)

2008-10-01 @ 18:03:20
URL: http://davveponken.bloggsida.se
Postat av: David

upptäckte syftningsfel :O

jag menar givetvis att jag är karnivor för miljöns skull!

ni veg. är ju små miljösyndare!

2008-10-01 @ 18:04:54
URL: http://davveponken.bloggsida.se
Postat av: Den mystiska mannen

falafel kan du vara, måste dock säga att pitabröd med falafel god sås och sallad är asgott men minus falafeln :)

2008-10-02 @ 23:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0