känner mig lite geek

nu sitter jag här i en tom datasal o försöker stilla mitt internet behov. flera miljoner datatimmar hemma får här bli cirka en halvtimme. ja det gäller att vara snabb o effektiv! sanna o elin har just övergivit mig för språk o jag börjar känna mig lite smått ensam.

igår ringde vi till telia igen, 5:e ggn, o dom kunde ändå inte göra nånting åt skiten. dom föreslog att vi skulle testa med ett annat modem så jag ska be att få sno ewis modem för en liten check. om inte det funkar så skulle dom kirra nån stor internetinställning/reparation.
löser det sig inte då så bosätter jag mig här. i datasalen.

nu vill den inte ha mig längre. nu cyklar jag hem! ALOHAAA!

Kommentarer
Postat av: amanda

hände samma sak med mitt jävla telia.. det tog två veckor, de fick skicka hem ett nytt modem. ;p

2008-10-07 @ 15:08:08
Postat av: Susanna

Men tänk positivt; nu har du massor av tid för att göra läxor och träna till proven ;)

2008-10-07 @ 20:30:24
URL: http://susannaelisabeth.blogg.se/
Postat av: David

svar till Susanna: Var det där verkligen positivt? :|

2008-10-07 @ 21:19:42
URL: http://davveponken.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0