för tillfället

så känner jag för att lägga mig ner och störtgrina.
det känns som jag har hur mkt press som helst på mig vilket leder till att jag bra gärna bara vill skita i allt.
precis allt, och bara krypa in i min garderob och sitta.

highfives-intervjun imorgon känns hur läskig som helst.
jag skiter i om ni tkr det är den värdligaste saken i världen, jag har fan rätt att tycka som jag gör.
om ni bara har en massa tillrättavisanden att göra så kan ni dra ist.

becky sharp-intervjun är nu fastställd och inbokad också.
ska ta den över telefon då det blir lättast för alla.
har fått pelles nummer. hihi. sug på den.
ska ringa på fredag eller måndag och det lutar starkt åt fredag.
jag vill bara få det gjort så jag kan slappna av en aning.

utvecklingssamtal hade jag idag förövrigt.
det roligast var att ett av ämnena jag ligger bäst till på, är idrotten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0