estupendo!

vet inte hur mkt jag kan skriva här om dagen, vet ju inte vem som kan slinka in här o läsa nåt olämpligt. dagen har vart helt underbar iaf! jag vill ha sånna här dagar varje dag, omges av människor som är bäst hela dagen lång, inte bara ses nån gång i veckan som det blir annars. jag vill ha en tillkomning i klassen helt enkelt! det vore superbäst <3

hade ingen idrott idag så vi satt ute o solade  o fikade mellis på håltimmen o väntade troget på trafiken. när vi sen kommer till salen så är lektionen tydligen INSTÄLLD. jippey, då kunde man alltså åkte hem 1½ timme tidigare. aja det var trevligt att vara där i skolan ändå!

cyklade hem i sommarvärmen o slängde mig på gräsmattan o glassade med trafikboken i högsta hugg. superniceskönt o så blev jag lite bruanre också. typ en halv nyans men det är faktiskt något! ska fejksola imorgon vilket blir first time ever. solarieoskulden försvinner imorgon alltså, stor dag! ska bli sjukt skönt att få lite färg. aa så det är bäst att det blir nån skillnad.

sen imorgon drar jag till mormor för att spendera fredag-lördag där. ska bli skönt att komma bort lite ( haha VALLA) men jag kommer sakna min älskling. nu blev ni allt bra nyfikna va? nä men jag menar ju datorn. vem annars? vi kan behöva lite tid ifrån varandra. too sad.

nej nu får jag kramp i röven min så nu ska jag nog flytta den till soffan för att se om det kan finnas nåt roande där. väldigt kritisk till det dock. o kolla igenom trafiken lite mer kanske. usch fy fan det känns inte bra inför imorgon. önska mig lycka till okej?

Kommentarer
Postat av: Susanna

vad då haha valla ?! Vad är det för fel med valla nu då? ;o

2008-05-29 @ 22:06:49
URL: http://susannaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Susanna

vad då haha valla ?! Vad är det för fel med valla nu då? ;o

2008-05-29 @ 22:07:15
URL: http://susannaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar; jaaa, eller hur! lätt en av dom bääästa :)

2008-05-30 @ 20:28:03
Postat av: Simon

Lycka till ! :D <3

2008-05-30 @ 23:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0