snorre sturlason & sigurd fafnesbane

dom har så fina namn så dom måste ju bara få vara med i rubriken.

har lyckats plugga svenska idag med o det känns rätt så chill faktiskt. (chill = härligt ord det.) sen stack jag o sanna o tränade direkt efter skolan också. sanna hade inte får nån mat alls under dagen men vi lyckades vara riktigt hurtiga iaf tkr jag! jag körde hårt på benen, fläsket på låren ska härmed bort.

cyklade hem från gymmet sen o kände att världen är väl för härlig! solen hade kommit fram o håll på att gå ner, det var friskt i luften, jag kände mig lättad... o vad händer inte då om inte att det störtar in en jävla sten eller nåt i mitt öga så jag blir helt blind o tvingas trycka in ögat så långt jag bara kan för att inte slita ut det av smärta! jag lyckas storbölande vingla mig hem, enögd, o springer in i badrummet o försöker med allt! sköljer ur ögat, står o petar o GRÄVER, slabbar in nån ögonsalva, bölar återigen, men allt till ingen nytta! skräpet har bosatt sig.

aa okej, nu har det faktiskt lugnat sig o känns nästan inte alls så jag ska inte klaga mer. jag ska gå o sova för nu är klockan för mkt, som varje kväll. GONATT

Kommentarer
Postat av: Simon

Hahaha xD
GRÄVER XD Hade du spade också ? ^^

2008-05-19 @ 23:51:16
Postat av: Sara

svar: eller hur, helt sjukt!

2008-05-20 @ 18:28:28
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0