måndag

och 2 dagar tills vi drar till borlänge! det ska bli FETT KUL. ser mest fram emot själva resan grejen, åka tåg, komma dit, sätta upp tält o smyga omkring på området, mer än att springa omkring på konserterna o se ut som en överkörd grävling o (jag lovar, jag kommer bli det) vara tjurig.

aja, jag hoppas det blir minst lika bra framträdanden som förra året, o betydligt roligare kvällar. förra året var vi ju dom ända torrisarna. inte så jätte kul det. o snälla GE OSS LITE FINT VARMT VÄDER VA? det vore snällt. ska ta o skriva ner en packlista snart o sticka upp o hämta backpackersuperväskan jag ska låna från emma så jag kan ta med mig en himla massa skit. det blir bra det.

feck, tvätten är klar. i gotta go, TEJNIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0