julstämningen börjar infinna sig

julkvällisen är traditionsenligt käkad! risgrynsgröt, vörtbröd, massa knäckesorter, ost med senap (nytt för i år det, är man vegetarian får man ju vara påhittig.) och julmust.
SLURP säger vi.
ewis var här förrut och vi hade en liten mini jul. fikade lussebullar med emma framför sunes jul, öppnade paket och klippte hår.
jag är klipparn. har fått nytt liv i mina frisördrömmar igen. kreativt, roligt och betydligt mindre plugg än sjukgymnast.
att det kostar sisådär 200 000 att utbilda sig till det efter gymnasiet är ju en liten nackdel dock.
ääääääääääh jag ska bli rik.
förresten, om ni har funderat på vad som hänt med mitt 25 kg vete så kan jag tala om att typ hälften är borta nu. 5 st julklappar har jag gjort här i min lilla tomteverkstad.
jag borde öppna eget företag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0