fröken blåläpp

det är jag det!
jocke var här och käkade pannkakor och went wild av för mkt lingonsylt kanske? och gav mig världens blåläpp.
det tackar vi för. det och min vrickade fot, knäckta fingrar och sönderkittlade resterande isa.
nu är jag helt slut och trött som en häst.

den här veckan har isa varit rätt så duktig och pluggat rätt så mkt. har kommit en bra bit på historian vilket gör mig litelite lugnare iaf.
som om jag kommer bli nöjd med resultatet är en annan sak.
historia är ju fortfarande inte mitt starkaste ämne och kommer aldrig bli.
inlämningar ligger inte på min plus-sida det heller.
resultat: badbadbad kombination.

vill ni veta en annan grej som förvånar mig och som kanske peppar mig till att fortsätta med förbudet av skräpmat?
jag väger som jag vill väga nu!
eller okej, som jag ville väga för ett par kilon sen. nu vill jag gärna komma ner några steg till.
riktigt glad överraskninga när jag ställde mig på vågen iaf eftersom jag trodde jag snarare skulle ha gått upp några ton då jag ist för allt skräp käkar miljoner med kilon mat. men tydligen inte.
måste dock ut och röra på mig mer igen. har inte sprungit på typ 7 år och mina långpromenade jag var så hurtig med varjedag ett tag är bara ett minne blott.
jäkla tid att inte räcka till.

nu måste det avslutas här så jag kan ögna igenom lite engelska ( he he he vad jag kommer gör det också.)
peace out

Kommentarer
Postat av: Den mystiska mannen

DU behöver inte väga mindre, du är fin som du är.

2008-12-04 @ 21:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0