det tunnar ut sig

sitter och lyssnar på winnerbäck här i min rastlöshet.
rastlöshet. känn på det ordet va. jag har inget plugg som måste göras idag och det är väl första ggn på flera veckor som jag kan sitta här med gott samvete.
mmmmmmmmmmmmmmm säger isa då.

imorgon ska jag baka (och äta!!!!) lussebullar om jag bara kan få tag på saffran.
det är tydligen slut på tempo.
mamma blev helgalen "- saffranet är slut i hela staaaaan! det blir inga lussebullar i år!!!!!!!"
jag bara "- men jag går väl ner till specce imorgon då."
tempo är stan för oss nävertorpare.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Winnerbäck är bra terapi mot ensamhetoch rastlösehet. Om inte annat kan han iaf sätta ord på det:)

2008-12-12 @ 21:33:04
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0