o det blev en väldigt tråkig lista.

Ta upp din mobil och slumpa fram sms i inkorgen, skriv första meningen annars blir det pisslångt!
(har bara gamla meddelanden kvar såå ja, flashback!)

När du försöker vara sexig säger du:
ja gärna för mig!

Innan du håller tal för klassen vill du bara säga:
okej jo jag förstår det.

När du inte får gå på festen på fredag skriker du:
nej jag hatar dig inte jag har aldrig gjort det heller :)


En bra förklaring till att inte göra matteläxan är:
tack :)

En ännu bättre förklaring till varför du stinker rök är:

underbaraste<3<3

Om någon muckar gräl säger du:
god morgon sötaste <3

När din 3- åriga lillebror ska på barnkalas säger du:
jag tkr om dig med.

Om din pappa frågar om du är full svarar du:
nej jag menar inte dig.

När din bästa vän frågar om det är sant att du haft sex med hennes kille säger du allvarligt:
sluta :)

När mormor vill att du ska berätta hur det går i skolan säger du:
kan inte sluta tänka på dig :)

Slutligen, när den hetaste tjejen på jorden undrar om du vill komma hem till henne på en sängfösare, är det bästa du kommer på att svara:
haha mat är gott o du är jätte jätte söt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0